Thursday, April 1, 2010

Live cu sfarsitul lumii




Acum 10-11 ani, asteptam cu mic cu mare: Sfarsitul Lumii. Urma si eclipsa...toate semnele erau indeplinite. Nu a avut loc nici un shit nimic dar..am ramas cu: to be continued.
Zis si facut, acum asteptam 2012, ca asa au prezis nuj ce triburi, sa crapam din nou cu mic cu mare. Drept urmare baga holiudul pe piata niste filme, te crucesti, iti stuchesti in san si spui : "piei satana" (2012, the road)

Niste ignoranti dom'le..niste ignoranti! Pregatiti-va, vine sfarsitul lumii!Din nou...

4 comments:

Anonymous said...

civilizatia, nu tribul, maya nu au prezis sfarsitul lumii. in 2012 se va termina calendarul maya(calendar cu 13 cicluri a 144.000 de zile) iar sfarsitul ultiului ciclu este undeva prin decembrie 2012, nu tin minte data. atat. nu au zis ca viata va disparea, ca pamantul va arde in flacari, sau ca vom fi inghititi de nus'ce gaura neagra .

ES said...

In general postul meu era ironic.
Multumesc mult pentru informatii dar nu cred ca eu sunt cel care se face vinovat de neintelegerea corecta a "semnelor"..:))

Peste 10 ani, ce poveste mai apare?

Anonymous said...

pai ultimu sfarsit de lume a fost al gainilor cu gripa aviara si noi le-am ajutat , oare cand va fi sfarsitu nostru ne vor ajuta si gainile pe noi?

:)))))

ES said...

Cica nu e corecta atitudinea noastra, a ignorantilor, ci mai degraba ar trebui sa ne coca-cola pe noi de spaima, sa ne facem cruci in cerul gurii si sa nu mai suparam Imparatul cu atitudinea noastra de zeflemisti..

Bun, acum intreb si eu, si daca o veni sfarsitul si din intamplare ar mai fi careva care sa-mi spuna "ai vazut ba ignorel ce patiram?" cu ce pot schimba eu acum toata marsavia?:))