Monday, January 18, 2010

Atacurile energetice

"Atacul energetic asupra persoanelor este deseori asemuit cu magia neagra, si aceasta, deoarece ambele tehnici au in vedere acelasi scop: crearea unor blocaje energetice, pierderea de energie vitala sau chiar decesul celui in cauza.

Nu vom da nici un fel de detaliu cu privire la aceasta actiune, foarte periculoasa de altfel care, daca ar fi pusa in practica de unii cititorii site-ului cu o oarecare forta energetica (chiar si din pura curio zitate), ar provoca nenumarate neplaceri.

Insa, pentru contracararea urmarilor acestui tip de atac, tre buie sa fie recunoscute senzatiile sau perceptiile ce pot aparea in asemenea momente."(almeea.com)


-------------------------------------------------------------------------------------


"Cred că soţul meu a fost atacat energetic foarte mult. Erau chiar în sală oameni care lucrau la acest lucru. Nu a fost tot timpul, a fost în anumite bucăţi care erau atacurile decisive. Aşa cred eu personal…", a declarat doamna Geoană, care a susţinut că s-a simţit, în seara ultimei confruntări dintre cei doi prezidenţiabili, puternic atacată energetic. "Eu personal am simţit foarte mult; nu aveam energie, nu puteam face lucruri, nu mă puteam concentra". Cât despre Mircea Geoană, Mihaela susţine că a fost şi mai atacat. "Cred că el simţea şi mai mult. Cred că le-a simţit atunci. Mi s-a părut singurul moment, nu ştiu dacă şi altele în campanie - nici nu aveam timp să împărtăşim aşa experienţe".

-----------

Cel care a promovat acest mod, paranormal, de abordare a eşecului liderului PSD, Mircea Geoană, a fost coordonatorul campaniei electorale pentru prezidenţiale, Viorel Hrebenciuc.

Acesta a afirmat, imediat după cel de-al doilea tur de scrutin, referindu-se la dezbaterea finală Băsescu - Geoană, că liderul PD-L se află în formă maximă joia întrucât aceea este ziua flăcării violet.
"Cei ce se ocupă de ezoterie ştiu de ce", a spus Hrebenciuc, el relevând faptul că "la dezbaterea de joi, şi Băsescu şi lideri ai PD-L purtau haine violet".

"În ziua de joi, în general, Traian Băsescu este în forma maximă pentru că cel puţin cei care se ocupă de… ştiu ce înseamnă ziua de joi, este ziua flăcării violete şi, dacă aţi observat, toţi cei din PD purtau violet, şi cravatele, şi puloverele, şi puloverul pe care-l purta Băsescu, deci exista o filiaţie aici, dar e de cu totul altă natură. Eu cred în treaba asta", spunea Hrebenciuc.


-------------------------------------------------------------------------------------


"Acum va fac o dezvaluire: si eu am fost atacat energetic! Si nu o data. Sunt oameni care imi vor raul. Concurenti de la alte posturi de televiziune. Chiar domnul Traian Basescu, care a facut spot cu mine in campanie electorala, indemnand lumea sa NU voteze televizorul. Deci, fiind un personaj, asadar, cat se poate de important in plan public, si eu am fost atacat energetic. Si, in momentul unui astfel de atac, cand eram mai atacat si mai atacat asa, un cetatean mi-a facut o fotografie. Si-o sa v-o prezint ca dovada ca atacurile energetice exista si ca si eu am fost tinta unui astfel de atac", a marturisit Mircea Badea.

"Observati privirea inteligenta si mesajul viril pe care il transmit prin intermediul imaginii. Nu? Sunt un barbat bine, inteligent, cu o privire intensa...", a comentat apoi Badea.





-------------------------------------------------------------------------------------


Cand mai aveam putin si intram intr-o patrunsa stare de panica,ma gandeam destul de lamentat ca nu am nici un obiect de vestimentatie violet,mi-am dat seama ca lenjeria mea de pat este violet.Acum se explica de ce nu mi s-a intamplat si mie ce a patit Mircea Geoana in campanie sau Mircea Badea zilele trecute.Pffffiu!
A!Si in numele meu complet nu intra cel de "Mircea".Probabil acolo au lucrat baietii cu flacara violet.
Daca m-as fi numit Mircea Radu,probabil m-as fi atacat singur energetic si nu numai cu mov ci si cu roz,galben,verde etc.M-as fi atacat tare rau.Ce bine ca am scapat.


La sfarsit sa ascultam o melodie,poate ii dezechilibram energetic pe atacatori.


Delphic - Doubt from welovemusique on Vimeo.

No comments: