Tuesday, October 20, 2009

AAAAAAAAAA

L-am urmarit aseara pe domnul Geoana la Sinteza Zilei. Mi-a placut cum a vorbit,cat de bine este pregatit din multe puncte de vedere.Din pacate nu il voi vota,nu din convinngere cel putin,nu-mi plac oamenii de langa el.



Domnule Basescu,acesta este comportamentul adecvat al unui presedinte de stat, nu iesirile in decor pe care le aveti dumneavoastra.Trebuia sa intelegeti macar pe ultima suta de metri ca Romania nu este punte de vas.Ha..ha...ha...
M-am referit la Basescu pentru ca sincer sa fiu nu il mai suport absolut deloc,vreau sa il vad aruncat peste bord si mai ales fara colac de salvare,in acest sens voi vota in turul doi cu cel care ii va fi contracandidat,indiferent cine va fi acela.

M-am saturat de Boc,Videanu,Udrea si toti jmecherii astia portocalii.
M-am saturat sa-si bata joc de mine atat de fatis,cu atata nesimtire.
M-am saturat sa fiu doar un vot in fata lor,iar daca nu sunt,reprezint multimea vida.
M-am saturat de mutrele lor pline de suficienta si de tupeu.
M-am saturat de atata lipsa de profesionalism.
M-am saturat de toti politicenii dar parca de astia cel mai tare.

Domnii Crin Antonescu si Sorin Oprescu sunt niste simpatici,e drept,dar parca ne-am cam ars cu simpatia acum 5 ani...
Doamne ajuta!

No comments: