Monday, June 22, 2009

Un colt din natura.Sucevita

Am revenit week-endul asta intr-un loc pe care eu il iubesc:Sucevita. Doua zile de aer curat de munte dupa mizeria si caldura din oras,au fost pur si simplu minunate.Deci,ar fi cu ce,am avea cu ce si spun asta pentru ca am vazut destui turisti straini la manastirea Sucevita si cand ne-am intors ,la Moldovita,o fi ajuns "the land of choice" pana la urechile lor?Dar sa lasam mizeria si sa intram acolo pentru putin timp.
Pentru a vedea la o rezolutie mai mare,click pe poze:

Cazarea:Pensiunea Andrew






Flori








Cateva peisaje de pe partea stanga sau dreapta a drumului forestier







Undeva pe o placuta scria ca pescuitul este interzis,n-am vazut nici un peste dar in balta de alaturi cu siguranta erau broaste :)



care se ... nestingherite de nimic



Locul pentru odihna si fumat,eu nici nu m-am odihnit aici,nici nu am mazgalit aerul cu tabac,mirosea superb a brad



Cantonul padurarului,la vreo ora jumatate de mers pe jos de unde eram noi cazati.Sper sa nu se fi suparat padurarul,cineva a gasit o coasa prin zona si a cosit putin:))




am gasit si niste iasca,asa ca daca mi se facea foame,daca avea si paraul peste,aveam cu ce face un foc.



casuta din padure,baba cloanta,chestii socoteli




Unde'i copacul/Nu'i copacul...Interesant e cum cineva s-a straduit sa dea foc la "capitele" alea cu crengi,cineva de meserie,evident,care stia ca bradul abia taiat arde...nu.



daca ma poate lumina cineva pentru ce sunt cutiile astea negre,erau destule de'a lungul drumului..




Averea primarului,una din ele.Ca intindere era uriasa aceasta,aproape un deal intreg.Va imaginati ca a fost obtinuta prin sudoarea fruntii la un pret corect.







a trasnit,a fulgerat si Dumnezeu l-a mai usurat.Nu imi fac griji pentru sarmanul primar,ii da Doamne Doamne alta...




Trecem peste povestea cu primarul si gasim casuta de barne din padure.Din toate punctele de vedere din padure...




Dragut la munte,nu vezi maserati,lamborghini,ferrari.Nu sunt dive pe de o parte sau alta a "bulevardului",dar vezi din astea:



Scara catre Rai,imbulzeala mare acolo,eu n-am mai stat la coada.



Pasul Palma,ca de fiecare data cand trecem pe acolo,ceata...Acum mai erau si niste tarani care animau atmosfera,jucau fotbal,se hahaiau,un fel de Ciric de la munte..dar lor nu le-am facut poze.




Si la final,vestitul pod din Marginea,vestit pentru ca a fost construit de niste sateni care mai apoi au avut ceva probleme cu legea,doar e domeniu public iar autoritatile,evident,stateau cu mana in...palma de mai sus.



puteti citi mai multe pe forumul asta

3 comments:

Revin... said...

Superbe locurile!
Le-am vazut o singura data... tare as vrea sa ma intorc...

ES said...

Da,sunt superbe,iti vine sa acaparezi tot,sa mergi in cel mai ascuns loc,sa bagi in buzunar tot ce vezi in orizont si sa duci cu tine,dar cum nu se poate,faci poze si te multumesti cu amintirile pana la urmatoarea drumetie :)

ES said...

Datorita prietenului eklipse am aflat cum se numesc acele cutii negre: Pluviometre