Thursday, December 3, 2009

Dupa perdeaua albastra.Fara perdea

De ce este atat de emotiv unul dintre candidati si atat de pampalau celalalt?Unul a trait intr-o casa cu tatal cadru in armata iar celalalt a fost capitan de vas.Cum de au putut ajunge la varsta asta (50 ani amandoi) atat de plangacios unul si atat de lady celalalt?

Unul spune ca,alianta cu aia era fireasca in cazul lui pentru ca el avea puterea sa ii tina in frau pe nemernici,dupa aia vine cu lacrimi in ochisori ca l-a necajit Patriciu...

Nu intelegeam eu ,cum e posibil ca un barbat atat de destoinic sa planga atat de des,ba cand se imbolnaveste Stolo,ba cand aude imnul national(ale carui versuri nu le cunoaste),ba cand recita poezii cu ma-sa moarta desi saraca femeie era bine-sanatoasa,ba cand il supara Patriciu...

Dupa 5 ani,un prieten bun mi-a elucidat misterul:

Base este marinar.
Marinarul e legat de apa precum camionagiul de sosea.
Apa pe unde navigheaza marinarul e sarata,
Lacrimile sunt sarate...

din toate astea => un singur lucru: lui Basescu ii este dor de mare.

Atata vreme am crezut ca omul asta joaca asa un teatru de dugheana...ce urat din partea mea.Acum dorm mai linistit,am gasit solutia sa ii dau o mana de ajutor micutului si sa-mi cer scuze ca l-am judecat gresit.Ii indeplinesc dorinta si il trimit pe mare....duminica.

Aiurea in schimb ca trebuie sa ii dau o stampila lui Geoana.Adica,puneti-va in situatia mea: sa ii faci un asemenea lucru unei domnisoare...iar nu-i frumos.Dar pentru Base o fac la naiba.

Voua va plac femeile care se bat in noroi?Pe multi ii incita tipul asta de lupta murdara...

Atunci stimati prieteni,va anunt cu bucurie ca diseara are loc o asemenea lupta in noroi,cu doua domnisoare foarte talentate.Lupta va fi transmisa de majoritatea canaliilor de televiziuni ale mogulilor sau nu,incepand cu ora 7.Delectare placuta.

2 comments:

Anonymous said...

Marea Neagra - Tiberiu Petrovici

1. Din toate cate se intampla
Ca de-ntalnirea cu un nimb
Reinfloreste Marea Neagra
Cu fiecare anotimp
Venim la tine, Mare Neagra
Cei care-au fost, vor fi si sunt
Sa te rugam, nelinistito
Spre linistea de pe pamant

R: Traiasca vesnic Marea Neagra
Ea, patul celor temerari
Cum tremura tot ea sub pleoape
Nevestelor de marinari

2. Nu biet obiectiv turistic
Ci rascolire si balsam
Heraldic semn al soartei noastre
Si lacrimariul unui neam
Aceasta este Marea Neagra
E infinitul din sud-est
Ca niste ochi ce stau de garda
Ca niste lacrimi de protest

ES said...

touche :))