Sunday, December 27, 2009

1984




on : 29 dec






Da.Am mai adaugat un an la colectia proprie,am 25 acum.Le multumesc parintilor mei,in primul rand, ca mi-au dat ocazia sa le pot multumi acum si in al doilea rand ,ca au avut grija de mine in toti acesti ani. Ce altceva as putea spune eu?Mai bine las pe Grandsomething sa mai spuna cateva cuvinte:




Multumesc frumos :))


La final,vreau sa ii urez "la multi ani" unei prietene foarte speciale care e nascuta in aceeasi zi cu mine si sa ii mai spun ca ii doresc tot binele din lume si sa fie iubita.

LA MULTI ANI IOANA ! si multumesc.

2 comments:

Anonymous said...

e o prietena foarte speciala:P asa ca sa te contrazic chiar de ziua ta, sa nu crezi ca m-am mai maturizat cu inca un an:)) iti multumesc din suflet pentru urari si iti doresc eu tie ce-mi doresti tu mie!(in sensul foarte bun, evident!) La multi ani si tie! once more!>:D<:*

ES said...

Ma'nclin :*