Monday, November 16, 2009

Top Gear pe playuri mioritice

Interesanta emisiunea.M-am gandit sa postez si eu aici o parte din ea.




am rezolvat problema cu video-ul :D pam pam

Vad ca se discuta destul de mult pe baza acestei emisiuni.Reclama proasta sau doar o emisiune facuta intr-un mod profesionist?
Reclama proasta pentru ca baietii de la TG aterizeaza cu navele lor spatiale intr-un sat de tigani si astfel se prezinta doar fata nedorita a Romaniei sau o emisiune care vrea doar audienta?

Aleg a doua varianta,nu e vinovata Europa pentru problemele noastre sociale.Trebuiau sa prezinte cumva fitzele din Bamboo?Nu s-ar fi vandut.Noi suntem vinovati,noi adica guvernele care s-au tot perindat 20 de ani,primarii,etc.Atata vreme cat nu facem educatie cum trebuie,cat uitam de oamenii aia care traiesc ca in secolele trecute,noi suntem raspunzatori.


Asta este parerea mea,cetatean nascut in tara asta,crescut de sistem (mai mult sau mai putin).

Pentru acei nationalisti care nu se pot abtine:

TG a venit in Romania pentru Transfagarasan,pe care il prezinta absolut minunat dupa parerea mea : "this is the best road in the world".Realitatea e ca pana acolo au dat si peste satele darapanate pline de tigani.

Repet,bubele noastre nu ale altora,fie ca ne convin sau nu.

3 comments:

bubu said...

fuck mort linkul :((

ES said...

mda,imi pare rau.:(

ES said...

update:D