Monday, July 13, 2009

M-am pupat cu o doamna de etnie rroma


Basescu si sotia lui au facut, sambata, o baie de multime la Festivalul de Tradiţii si Obiceiuri ale Vaii Muresului.
Presedintele Traian Basescu, insotit de sotia sa, a participat, sambata, la Rastolita, la Festivalul de Traditii si Obiceiuri ale Vaii Muresului. “Am văzut aici costume romanesti si unguresti si m-am pupat si cu o doamna de etnie rroma, ceea ce mi-a facut o deosebita placere. Sotia mea nu a protestat, doar a spus: asta e!”, a declarat Basescu.

sursa: libertatea

Domnule presedinte,asta suna a ipocrizie.Dupa ce in privat o "tiganca" in perceptia dumneavoastra este doar "imputita",acum va pupati cu o "doamna de etnie rroma" si va mai face si deosebita placere???
Noi intelegem ca suntem in campanie electorala ca doar va vedem pe la toate balciurile si santierele in ultima vreme si suntem foarte curiosi pana unde o sa mergeti cu "inselatoria" asta.Spun inselatorie pentru ca asta fac politicenii in campanie,se dau cu poporul,promit multe,ajung la guvernare si fac NIMIC,asta dupa parerea mea inselatorie se intituleaza:) iar domnul presedinte in functie,nu este deloc in alta tabara.

No comments: