Tuesday, June 30, 2009

Scrisoare din puscarie

Dragii mei,

Vreau sa va anunt mai intai de toate ca eu sunt foarte bine… Am auzit ca pe afara e canicula. Sa stiti ca pe aici nu e asa de rau. Avem aer conditionat…. de usa pe care o tinem tot timpul incuiata. Incuiata e si iubita mea… Aaa, nu v-am spus? Mi-am facut iubita… Mircea o cheama. Brunetica, slabuta, cu o sirena tatuata pe bratul stang si cu un cioc ce seamana perfect cu o ancora. Nu cred ca a fost marinar, dar stiu ca iubeste foarte mult copiii…. din cauza asta e in puscarie. Pe mine nu ma intereseaza orientarile lui sexuale… important e sa-i bata inima… sa-mi mai pierd si eu timpul cu el.
Ieri am vrut sa va sun… dar a intrat o doamna pe fir care vorbea despre insuficienta creditului. Cand am auzit de credit… am inchis, am crezut ca-mi zice despre ala de la banca pe care l-am obtinut cu acte false acum cateva luni, pana sa vina criza. Mai am un coleg de camera… foarte linistit. Nici nu se da jos din pat toata ziua…. l-au legat gardienii. Cica nu are mult de stat aici… 40 de ani. Atat i-au dat… sau i-au luat. Nici nu stiu cum sa ma exprim.
Dimineata avem mancare buna si satioasa: un ceai si 4 covrigi cu sare… in ochi. Da! Ne dau covrigii separat si sarea in ochi. Inca ma mai ustura retina de la micul dejun de ieri. Dupa masa, avem 2 ore de sport. Ne alearga gardienii prin curte sa ne bata, pe motiv ca nu suntem cuminti. Cum pot crede ei asa ceva? Cum sa nu fim cuminti? Unul dintre noi si-a infipt un piron in frunte…. n-avea sefu’ de camera cuier. Si in afara de asta vrea sa-si mai puna si pofta sexuala in cui… din cand in cand.
Pachetele pe care le primim de acasa, le impartim cu totii, frateste. Sefu’ de camera ia tot si ne spune cat de bune au fost bucatele primite de acasa… Bine, am exagerat… nu ne ia chiar tot… ne mai da si noua niste bucati… in cap, in dinti, in gura… depinde cat e de nervos. Eu nu-i zic nimic, il las in pace… Dar nu ca mi-e frica de el. Nu am de ce, are vreo 35 de ani, bratele lu’ Arnold, picioarele lu Vladoiu si inteligenta Nikitei. Eu il injur mereu. De fiecare data cand ma supara, il injur si il amenint. Bine ca doarme si nu ma aude.
Suntem 4 in total in camera. Nu e rau, am pasta mea de dinti, prosopul meu, periuta mea… dar cu conditia sa ma trezesc inaintea tuturor. Nu pot sa spun ca ma plang. La pranz, meniul e destul de diversificat. Si asta pentru ca ne-au bagat si difuzoare in sala de mese. Mancam paine pe muzica lu Salam. Daca avem noroc si se cearta doi sefi de camera, servim si ketchup.
Sambata ne uitam la televizor. Nu mai functioneaza de 2 ani, dar s-ar putea sa-l repare pana ies eu. Ieri am primit o scrisoare de la nevasta. Nu a mea, ci a lui Mircea, colegul de camera. Mi-a zis ca ar vrea sa ma cunoasca… Ce i-o fi zis prostul despre mine? Treaba lor… eu nu ma bag in relatia lor. Pana ies.
Vreau neaparat sa-mi trimiteti niste carti. Uneori ma plictisesc groaznic aici si simt nevoia sa ma relaxez, citind. E o librarie prin centru, care are cateva carti bune: Evadarea, Tehnici de evadare sau Cum sa evadezi. Eu am cateva idei… dar discret cum ma stii… a aflat toata puscaria. M-au chemat si in audienta cand au auzit. Nu mi-au facut nimic, au fost draguti toti. Mi-au mai dat 7 ani in plus. Dar nu-i nimic… ca maine trec. Sa-i spuneti sotiei ca n-am nimic cu ea pentru ca m-a inselat. N-am casa, masina, nimic. Toate sunt pe numele altcuiva. Deci n-am nimic cu ea. Sa stea linistita… pana ies :)


Doamne ajuta!

(sursa:eMulte)

No comments: