Friday, June 26, 2009

Jmecheria se plateste

Romanul s-a nascut poet,priceput in fotbal si politica dar cel mai mult se pricepe la jmecherii.Pe stimabilul nostru presedinte cu tot alaiul lui de democrati care vin sa curate tara de hoti si banditi(psd-isti si oligarhi),l-au crezut multi in campania trecuta.L-au votat multi pentru ca au vazut in el roamanul de care aveau nevoie,un om simplu si cinstit.Eu l-am vazut un jmecher.Toate flegmele pe care mi le-am luat in decursul mandatului domnului Basescu,de la unii sau altii care tineau cu el,au fost inzecit intoarse cand preaiubitul s-a cuplat cu psd-ul.Am avut o satisfactie teribila nu pentru ca am avut dreptate,ci pentru ca nu m-am lasat pacalit.
Presa l-a inscaunat pe Traian Basescu mai mare peste tara.Presa la randul ei a crezut in el,l-a sustinut,i-au facut publicitate si ca rezultat,poporul a votat in favoarea preacinstitului.I-au suflat in fund,pe romaneste,iar cand au incetat sa mai tuguie buzele spre dosul domniei sale,acei jurnalisti au devenit dusmanii sai.Problema intervine in momentul in care Basescu este presedintele Romaniei si se comporta astfel cu niste cetateni ai tarii peste care domneste maria sa.
Dar Traian Basescu nu este singurul jmecher din regat.Iar cuvintele astea nu le-a pus nimeni in gura lor,comportamentul asta este al lor,cei care plang,cersesc dupa voturile noastre:











Domnul acesta este atat de jmecher incat merita 2:





Sa va uitati atent cine apare la un moment dat in capatul unei mesei,partea dreapta.Astia sunt cei mai smecheri dar nu pentru ca sunt comunisti,ca astia s-au imprastiat peste tot ci pentru ca...exact,au stat cel mai mult acolo sus unde-i cald si bine.



Cat ne costa somnul acestor dragalasi?





Si dupa ce i-am vazut atata timp pe toti,nu doar pe unii sau pe altii,cat sunt ei de jmecheri se mai merita sa mergeti chiar si voi,sfertul ala din popor sa votati?Cu cine? Acum nu ne-a mai ramas nici macar satisfactia de ai vota pe aia pentru ca ii uram pe ceilalti.Balacindu-se toti in aceeasi mocirla au crezut ca ne-au luat si ultima bucurie.S-au inselat si acum tremura,sa vedeti pana in toamna cum sunt EI cei mai cinstiti,corecti,capabili,nu CEILALTI.Pai bine dragilor,dar pana acum ce naiba ati facut? ca ati trecut toti pe acolo in acesti ani.Sa va voteze aia pentru care da-ti contracte,fabrici,petrol,banii astora mai galbeni la fata care muncesc si platesc taxe si impozite, sa va votati inte voi.
Asa se plateste jmecheria!Smecheria fiind un termen mult prea de clasa pentru acesti stimabili.

La sfarsitul frustrarii mele va rog uitati-va la acest video, ascultati si versurile...cei care nu le stiti.


No comments: