Sunday, May 31, 2009

Mergi la vot pe 7 ?

La alegerile locale am vazut o batrana venind la vot ajutandu-se de un cadru,atitudinea ei m-a marcat,m-am gandit ca noi tinerii avem de foarte multe ori altceva de facut intr-o zi de vot. Dar sunt convins ca batranica era un alegator tip fan. Ea 20 de ani a votat cu acelasi partid,nu cu oameni.

Mai jos un clip,evident,din "afara":



Asa se face! Poate ar trebui sa luam exemplu de la cei cu experienta,doar ca la noi in Romanica se petrece un fenomen foarte trist: unii dintre noi nu au cu cine vota.

Sondajul de mai jos este efectuat de telem,pe pagina lor de net:

6 comments:

Paul Padurariu said...

E posibil sa ma duc la vot, vrei sa iti spun si cu cine voi vota?

ES said...

Cum simti,esti liber sa spui ce doresti aici. Dar totusi exista probabilitatea sa nu mergi la vot desi ai un candidat favorit,pot sa intreb 'de ce' daca nu sunt foarte indiscret?

Paul said...

Nu esti deloc indiscret, din moment ce am ales sa intru in universul blogului tau:)
"De ce exista posibilitatea desi...?" Pentru ca sunt satul de politica romaneasca, am facut si eu parte din ea, pana in momentul cand m-am saturat sa ma scald in mocirla.
Iar demersurile politice care se fac, s-au facut si se vor face, ne arata ca nu prea conteaza pe cine votezi, de iesit tot cine trebuie va iesi, pentru ca se vor face aliante, modificari de proceduri din mers, etc. etc. etc. Iar pana la urma tot degeaba, fiecare candidat isi are politele de platit, dar discutia este luuuuunga, asa ca ma opresc acum.
P.S. Multumesc ca imi urmaresti blogul:)

ES said...

Pai daca am gasit ceva interesant de citit :P
Multumesc pentru sinceritate,apreciez,iar multe din magariile astea depre care faci vorbire,se vad si din exterior.Macar daca ne-ar minti mai complicat.. Dar vorba ta,este atat de mult de vorbit si din pacate se pot face atat de putine..Traim frustrati in propria noastra tara,o injuram la tot pasul si speram ca o sa vina cineva sa schimbe ceva.Din cer.Mantuitorul poate.. :)

Paul said...

Daca spui ca poate "Mantuitorul" va schimba ceva inseamna ca tot o dictatura personala mai poate salva Romania...

ES said...

Evident,eram ironic.Problema e ca cetateanul nu mai are incredere in nici un politician.
Daca acum 6 ani mai era o urma de speranta,aceasta ne-a fost suprimata prin balacareala de la tv,prin oligarhii care nu mai sunt oligarhi si ca varf de lancie :alianta pd-l + psd+pc = love
Ne trebuie altii,dar cine e dispus sa faca atatea sacrificii cand vad ca cei cu gandul curat sunt indepartati sau pleaca de bunavoie de acolo?Asa ca revin la ce am spus mai sus: cei care pot schimba ceva nu au cu cine,cei care au ramas sa voteze sunt fani.